piątek, 24 maja 2013

Zaproszenia na Ślub

Kochani, 

Długo mnie nie było, z powodu remontu, braku internetu.
Sporo spraw prywatnych się nałożyło, dlatego dziś postaram się nadrobić zaległości:-)
W mieszkaniu nadal mam pole budowy:-) ale nic nie szkodzi, jeszcze parę dni, może tygodni:-)

Przedstawię  Wam co zrobiłam, kiedy mnie nie było.
Na początek zaproszenia na Ślub mojej koleżanki Natalii i Sebastiana.
Delikatne, skromne, ale za razem eleganckie i mają to coś:-)

Oto zaproszenia:



Wnętrze stanowi cudny, jasno-złoty papier wizytówkowy,na którym nadrukowany jest cały tekst zaproszenia.
Z zewnątrz biały papier wizytówkowy w delikatną krateczkę.
Cudny, idealnie nadaje się do zaproszeń.







Tag wyciełam używając wykrojnika Spellbinders Fancy Tags Two. Przyozdobiłam go dwoma, pięknymi, złotymi diamencikami.
Dodatkowo ozdobiłam delikantą wstążeczką z kokardką.



Serduszka w środku wycięłam dziurkaczem ozdobnym:-)

Jak Wam się podobają? 

Pozdrawiam serdecznie:-) BUZIAKI miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz