piątek, 17 maja 2013

Ręcznie robione kwiaty

Witajcie Kochani,

Dziś dla odmiany zrobiłam "zapas"papierowych kwiatuszków testując nowy wykrojnik:-)
Z niecierpliwością czekam na wykrojnik Spellbinders Rose Creations, 
który ubóstwiam...poprzedni został w Londynie :(

Na początek kwiatuszek wycięty za pomocą wykrojnika Marianne Design 
ozdobiony cudnym, różowym, samoprzylepnym ćwiekiem;-)s


A to różyczki wycięte z papieru czerpanego, wykrojnikiem Marianne Design LR0196



I na koniec małe  różyczki, które użyłam w poprzednich pracach, również wykonane z papieru czerpanego, tym razem z wykrojnika cart-us...



Przepraszam, za nienajlepszą jakość zdj.
Mam nadzieję, że moje kwiatuszki się podobają:-)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
PAPA!




4 komentarze:

  1. Kwiatuszki są genialne :)
    Świetne prace u Ciebie znalazłam :)
    Chyba utknęłam na jakiś czas una Twoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziewczyny!
    Dopiero się uczę:-)
    Asiu zapraszam w moje skromne progi częściej:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają w miarę naturalnie;)

    OdpowiedzUsuń