wtorek, 13 maja 2014

Urodzinowy Exploding BOX

Witajcie :-) 

Ostatnio jestem bardzo zagoniona, ostatnie egzaminy w szkole, 
prawo jazdy i wiele, wiele innych spraw na głowie.
Dziś pokażę Wam mój pierwszy exploding box.
Oj jestem dumna, że w końcu się zdecydowałam :-) 
Tak mi się dobrze pracowało, że szybciutko powstał drugi box, 
tym razem z okazji Ślubu mojej kuzynki.  Ślub w sobotę,
 także dopiero wtedy podzielę się z Wami zdjęciami.
Box dla Nikoli, bo tak ma na imię nasza, wspaniała, mała solenizantka, wykonany
jest w całości z pięknych, delikatnych papierów: 
UWIELBIAM je.
Zamknięty boxik zdobią duże kokardy.
Zdjęcia zrobione jeszcze zanim exploding box został skończony. 
Na etykietce umieściłam imię solenizantki, wycięte za pomocą mojego wykrojnika alfabetu.
W środku oczywiście zostały wklejone życzenia, w wolne miejsce po prawej stronie 
powędrował prezencik (pieniążki) oraz napis: "na sukienki" po lewej stronie, 
oraz "na zabawki" po stronie prawej. 

Teraz kilka zdjęć: 











A teraz wracam do nauki! 
3 majcie za mnie bardzo mocno kciuki!

11 komentarzy:

  1. No i super sobie poradziłaś. Ja bardzo lubię tę formę, bo można dzięki niej dużo pokazać :p Choć też w pewien sposób ogranicza, no ale... Bardzo fajne pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny box! piękne kolory, cudne kwiaty i kokarda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradziłaś sobie super, nie widać że to pierwsze. A drugie też na pewno jest extra.
    I trzymam kciuki za te egzaminy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny za wspaniałe i miłe komentarze ;-) EGZAMIN zdany :-) Ah jaka jestem szczęśliwa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny box. Nie widać, że to twój pierwszy. Gratulacje zdanych egzaminów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny box, a tort cudnie ozdobiony. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny i cudowne kwiatuszki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny, zwłaszcza ta kompozycja pośrodku ... podziwiam, mnie raczej onieśmielają oglądane box'y ;) Tym bardziej gratuluje wspaniałej pracy. Mam nadzieję, że egzaminy poszły gładko ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje dziewczyny za,wszystkie mile slowa! egzaminy poszly gladko dziekuje dziewczyny za,wszystkie mile slowa! egzaminy poszly gladko :) teraz,obiecuje byc na bloggerze regularnie :))

    OdpowiedzUsuń