sobota, 18 maja 2013

W dniu ślubu


Na drodze žycia sa šwiatła i mroki,
raz szczçšcie jasne, raz smutek głçboki,
ale gdy razem siç idzie, we dwoje,
łatwiej siç znosi nawet ciçžkie znoje.
Wiçc w dniu zašlubin žyczymy Młodej Parze,
by žycie dało jej wszystko, co w darze
dac može: szczçšcia, pogody, radošci,
razem z ušmiechem wieczystej miłošci...

To wierszyk, który umiescilam w mojej slubnej karteczce dla

ASI i ARKA 


Zdjęcia są robione telefonem, by zdążyć na wyzwanie BINGO  Projektu Wagi Ciężkiej, w któym z miłą chęcią biorę udział.

ZAPRASZAM!  

Wybrałam układ:

KWIAT- KORONKA- KRYSZTALKI




:Jutro poprawię jakość zdjęć... . Jak tylko dostanę aparat do ręki:-)
Remont trwa, niczego nie mogę znaleźć :/
Mam nadzieję, że w następnym tygodniu dojadą mebelki... i uda mi się wszystko uporządkować i ogarnąć.
Wtedy mam nadzieję poświęcej więcej czasu mojemu wspaniałemu hobby.
W głowie mam tyle pomysłów;-)



Oto karteczka:




To moja pierwsza karteczka typu Tent. 
Własnoręcznie robione kwiaty i kryształki zdobią pierwszą i ostatnią stronę.
Z koronki zrobiłam ramkę życzeń na odwrocie karteczki.



POZDRAWIAM i Zyczę spokojnej nocy!



5 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Delikatna, romantyczna, typowo weselna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt ramkowej koronki naprawdę zachwyca! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu, jaka slodka :)suuper :) dzieki za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna... Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziékujé, może tym razem się uda:-)

    OdpowiedzUsuń