czwartek, 17 października 2013

18-stka Zaproszenia

Kochani, dziś tak bardzo szybko. 
Choroba niestety i nas dopadła 
Mój Aniołek także zakatarzony, dlatego dziś bardzo krótko. 
Miałyśmy wczoraj bardzo dużo roboty, 
W zaproszeniach pomogła mi 8 letnia córeczka siostry :-) która dzielnie wycinała
czarne tło do kartek :-)i odbijała stempelki. Dziękuję Ci Cristinko :-) 
Zadaniem było zrobienie w ciągu jednego wieczora 23 zaproszeń na 18 urodziny.

Tu zdjęcie w trakcie pracy: 

Dokładam zdjęcia już gotowych zaproszeń, której już dziś trafiły do właścicieli :-)
Sto Lat Chłopaki :-)



Spakowane :-)


Nie byłam do końca przygotowana do takiej ilości, dlatego powstało kilka zaproszeń
w czarno-białą krateczkę, lub brązowe pasy. 

Wszystkie elementy (cyfry 18, oraz biała "koszula" są podklejane kosteczkami 3D (czego nie widać na tym zdj) 
Dlatego zaproszenia są bardzo przestrzenne, co daje naprawdę ciekawy efekt.
Do tego duża kokarda imitująca męską muchę, miał być jeszcze kołnierzyk biały, ale zapomniałam przykleić i zostały bez.

Pozdrawiamy i życzymy SŁODKICH SNÓW. 
Napiszcie proszę, czy weryfikacja  komentarzy została pomyślnie przeze mnie usunięta :-) 



5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa forma zaproszenia:) Wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! weryfikacja pomyślnie usunięta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :-) Zapraszam w takim razie do komentowania :-) Pozdrawiam i żczę wspaniałego dnia!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Josta, cieszę się, żę moje prace Ci się podobaja! Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń