sobota, 28 września 2013

Wyniki Candy ;-)

Witajcie Kochani, 

Chciałabym podziękować Wszystkim za dość liczne zgłoszenia i wszystkie miłe komentarze. 
Niestety mam problem z ustawieniami i do końca nie wiem, jak wyłączyć tą weryfikację.... ;/ nawet nie wiedziałam, że coś takiego mam włączone :-) 
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną choć na troszkę i będziecie zaglądać co nowego ;-)
Ostatnio niestety zaniedbuję blog, :( ale postaram się nadrobić zaległości 
i mam nadzieję, że Wy mi w tym pomożecie :-) 

Oto wyniki mojego Candy :-) 

........


Wszystkie losy przybliżenie: 

Mieszamy :-) 

Najbardziej spodobała się
karteczka na samym dole :-) 

A szczęśliwą zwyciężczynią :-) jest : 

Gratuluję i bardzo proszę o adresik ;-) 
Naprawdę zbieg okoliczności :-) 
W fioletowym pokoiku :-) DZIŚ WYGRYWA FIOLET na Całej linii :-) 
Z tej okazji w przyszłym tygodniu przygotuję karteczkę z papierów kolekcji
fioletowe fiołki :-) 

Pozdrawiamy wszystkich bardzo gorąco :-) 

11 komentarzy:

  1. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Bardzo podoba mi się losująca :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooooooooooow ;))) Nie wiem, czy bardziej zachwycać się urodą Twojego Aniołka, czy moim szczęściem wyczarowanym jego rączkami ;))) Dziękuję i ślę miliony buziaczków ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam Kochane za wspólną zabawę :-) I gratuluję Monia :-) I dziękuję w imieniu Mai :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację! Dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczere gratulacje i świetna maszyna losująca

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję losująca śliczna

    OdpowiedzUsuń