piątek, 10 maja 2013

Rozetka- Dzień Mamy

Witajcie Kochani,

Dziś przygotowałam karteczkę na dzień Mamy.
Miały być kwiaty żółte i czerwone :-) i coś od siebie:-)
Tym "czymś" jest rozetka, moja pierwsza rozetka.
Z efektu jestem zadowolona, karteczka również się podoba.

Wykorzystałam piękny papier z kolekcji J'ADORE

Kwiatuszki wykonałam z papieru czerpanego: czerwieni i ecru, używając wykrojnika: Cart-Us..niestety nazwy nie mogę znaleźć. 
Listeczki również wyciełam z papieru czerpanego, używając wykrojnika: Spellbinders Shapeabilities Foliage Two.
Dodałam im perłowego połysku i wytrzymałości perłowym lakierem.
Także są wytrzymałe i posiadają piękny, perłowy połysk.
Rozetka powstała z papieru wizytówkowego "skórka biały" 246g/m2



Wnętrze karteczki również ozdobiłam papierem D'ADORE,
oraz białą serwetką z cieniutkiego, białego papieru. 
Po lewej stronie zostanie wklejone zdjęcie Mamusi:-)
a z prawej własnoręczny wierszyk.

Efektu dodają piękne półperełki.
UWIELBIAM JE :-)

Dodam jeszcze zdj. zrobione komórką, tuż przed wysłaniem




Karteczkę zgłaszam do:

1. Craft Szafy na wspaniałe wyzwanie List do M...
2. Silesian Craft na  wyzwanie  Majowy bukiet
oraz
3. Scrapakivi na ekspresowe, weekendowe wyzwanie perłowe
4. Szmek'a na wyzwanie Cudaczka
oraz
5. Na Strychu na wyzwanie "MAMA"


Poszalalam troszké :-)

ZAPRASZAM!!!!

Pozdrawiam serdecznie !

12 komentarzy:

  1. Piękna kartka, tak samo od frontowej strony, jak i wewnątrz :-) rozetka świetnie Ci wyszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Iliano;-) Nie ukrywam, że z rozetką miałam niemałe problemy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia w wyzwaniach, bo zaprezentowałaś wspaniałą karteczkę. Jest delikatna i kwiatki samodzielnie wykonane dodają niepowtarzalności, a i rozetka wyszła wspaniale:)) pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs dla obserwatorów i komentujących, a szczegóły tu: http://mojakreatywna-agapa.blogspot.com/2013/04/komunijne-karteczki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna karteczka ...
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i delikatna kartka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka...dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu, Margot - DT Craft Szafa

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka :-) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, elegancka i delikatna!
    Dziękuję za udział w zabawie SZMEKa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję Dziewczyny za miłe słowa:-* Buziaki!

    OdpowiedzUsuń