wtorek, 11 listopada 2014

Witajcie, 


Tęskniliście? Bo ja bardzo!!!

Bardzo długo mnie nie było, co nie znaczy, że nic w tym czasie nie robiłam kreatywnego.
A wręcz przeciwnie, spędziłam bardzo dużo czasu na zagłębianiu informacji 
i praktyki w nowych dziedzinach Hand-made :-) 
Teraz będę już z Wami regularnie. 
Mam stały dostęp do internetu i głowę pełną pomysłów. 
Stopniowo podzielę się z Wami pracami, które wykonałam w ostatnich tygodniach, a nawet miesiącach.
Niestety wiele prac nie udało mi się uwiecznić za pomocą fotografii.

Na wstępie wspominałam, że prócz kartkowania, zakochałam się w innych dziedzinach :)
Moje serce podbiły.....

1. Ręcznie robione, domowe mydełka... oj wspaniała sprawa.
3. Świeczki
4. Decoupage
oraz....
5. Figurki gipsowe
i
6.. Filc i szycie :-) 

Zapraszam Was bardzo serdecznie do odwiedzania bloga, postaram się codziennie 
podzielić się pracami, które zrobiłam i nad którymi nadal pracuję. 
Myślę, że już niedługo pojawią się zmiany na mojej stronie
i Tutoriale. 

ZAPRASZAM ;-) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz