niedziela, 4 maja 2014

Wielkanoc 2014- słodkie karczochy

Już dawno po świętach, a ja dopiero mogę dodać zdjęcia moich karczochów :-( 
Karczochy, które przygotowałam jako dekoracja 
do pokoju Mojego Małego Aniołka. 

Słodkie różowo- liliowe karczochy w groszki. 
Ja jestem bardzo zadowolona ze swojej pracy ;-) 
Nie sądziłam, że  metoda karczochowa, czy też wstążkowa
jest tak wciągająca, na pewno wykorzystam ją do stworzenia 
ozdób na Boże Narodzenie :)

Tak wyglądają moje karczochowe jajeczka: 






Spróbowałam także sił z Exploding Box'ami
jak tylko dostanę zdjęcia, podzielę się z Wami ;-)  

Buziaki, cudownej i słonecznej niedzieli!!

3 komentarze:

  1. This is just so creative. Love the mix of polka dot fabric and the purple and pink is a lovely colour combo.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for you comment :-* Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karczochy, kropeczki i te kolory, przepiękne! Cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń