niedziela, 23 lutego 2014

Różowa zawieszka- tag

Witajcie Kochani

Przygotowałam dziś dla Was 
słodką, różową zawieszkę, 
którą przygotowałam dla swojej
 Cudownej Córeczki Mai :-* 


 
Zainspirowały mnie wytyczne



 jak również kolorystyka przepięknych nagród, 
które czekają na zwycięzcę tego wspaniałego 
wyzwania weekendowego. 

Raz- MOTYLEK
DWA- KOKARDKI
TRZY- KWIATY 


Karteczkę zgłaszam również na 


 

Uwielbiam papiery czerpane NAMASTE, 
wszystkie moje kwiaty zrobione są z tych wspaniałych papierów.
Wyznacznikiem #14 wyzwania w Namaste jest serce...
dlatego zrobiłam je z kwiatów, które 
sama wykonałam z papieru czerpanego, 
także przy imieniu Mojej Najukochańszej 
Malutkiej Córeczki umieściłam dwa maleńkie serduszka. 
Cały tag powstał z wielkiego uczucia do Mai :-*
Włożyłam w jego wykonanie całe swoje serce :-*


Tym słodkim, pełnym miłości 
akcentem uciekam spać, życzę wszystkich 
Spokojnej nocy!

PS: jutro wieczorem wrzucę zdjęcia, jako iż jakość tych jest
bardzo słaba, ze względu na późną porę i kiepskie oświetlenie. 
Pozdrawiam M. 

14 komentarzy:

  1. każda dziewczynka, chciałaby mieć takie cudeńko w swoim pokoju, wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała a motylek nieziemski

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny, za wszystkie miłe i bardzo budujące komentarze. Cieszę się, że się Wam podoba :-) Biorę się za robienie zdjęć w świetle dziennym ;-) pozdrawiam serdecznie wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna karteczka z imieniem, idealny dobór dodatków:)

    Zapraszam do siebie na chwile i na dłużej do grona obserwatorów.
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszka jest ślicznie wykonana i prezentuje się świetnie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Namamste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo, po prostu rewelacyjny tag z imieniem :)
    A kwiaty, jak prawdziwe, jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiaty cudnie się prezentują:):...przepiękny tag!:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca!!! Cudne kwiaty! Pozdrawiam DT Namaste

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! Taka delikatna i kobieca! Wykonanie - profesjonalizm maksymalny!

    OdpowiedzUsuń