środa, 8 stycznia 2014

Noworoczny Kalendarz Zdzierak

Na rozpoczęcie sezonu :-) 
Przygotowałam dla Was ręcznie robiony kalendarz typu zdzierak, do kompletu powstała jeszcze ramka na zdjęcie i kartka, lecz to w swoim czasie... 
Komplecik przygotowałam na Dzień Babci. 
Niestety Mój BS odmówił posłuszeństwa :( 
Nie da się już go naprawić, więc muszę sobie radzić bez moich wspaniałych 
wykrojników :( 
Ten komplecik powstał przy pomocy nożyczek,
 wszystkie elementy są ręcznie wycięte.
Bazę kalendarza wykonałam z tektury modelarskiej,
 którą ozdobiłam papierem wizytówkowym oraz pięknym, czerwonym
papierem Czułe słówka. 
Kalendarz- zdzierak zgłaszam na wyzwanie do

SZMEK'a



Tak wygląda mój pierwszy Kalendarz Zdzierak




 



Zapraszam do komentowania  ;-) 
Pozdrowienia, wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;-) 

3 komentarze:

  1. przykro mi z powodu BS , może jednak da się coś zrobić ale dałaś radę ...bez ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję El, szukam części zamiennych, ale ciężko... 3 maj kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!!! mam nadzieję że zreanimujesz BS

    OdpowiedzUsuń