niedziela, 18 sierpnia 2013

Błękity- Chrzest Św. Antosia

Dziś chcę Wam pokazać karteczkę, którą przygotowałam
z okazji Chrztu Świętego Małego Antosia.

Karteczkę zdobi imię chłopczyka, zamiast napisu "Chrzest Święty"

Karteczkę zrobiłam z delikatnych błękitno-białych papierów.
Kwiaty wykonałam z białego papieru czerpanego, używając wykrojnka
Cart us.
Liście wycięte za pomocą wykrojnika Spellbinders Foliage Two.
Dodatki wykonane z paperu czerpanego polakierowałam lakierem do efektów kameleon, dają
delikatny błyszczący efekt. 
Dodatkowo różyczki obsypałam błękitnym brokatem.

 Tak prezentuje się karteczka: 





Do kompletu wykonałam delikatne, białe, wiązane białą wstążeczką pudełko, z okienkem.
Karteczka w pudełeczku.

Zbliżenie okienka z karteczką w środku
 


Pozdrawiam serdecznie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz